למה חובה ללכת ללונדון איי גלגל הענק בלונדון – London Eye

תוכן עניינים

גלגל הענק בלונדון או בשמו השני לונדון איי(ובשמו השלישי גלגל המילניום) שאותו תכננו האדריכלים דייוויד מרקס וג'וליה בארפילד.
הפך ממזמן לאחר מסמלי העיר ומוקד אטרקציה מרכזי. גובהו של לונדון איי הוא 135 מטר, ועד שנת 2008 היה הגלגל הענק הגבוהה בעולם.

לונדון איי ממוקם דרומית לגדה של התמזה, לונדון איי הוקם בדצמבר 1999 לרגל חגיגות המילניום ובשנתיים הראשונות זכה ל 8.5 מיליון מבקרים. הגלגל הענק מורכב מ32 קפסולות/תאים המסוגלים להכיל 25 אנשים בכל תא, התאים ממוזגים ואטומים ככה שבכל מצב הנסיעה נעימה. נסיעת הגלגל היא מאוד איטית ואורכת בממוצע כחצי שעה. עקב המהירות האיטית כניסת האנשים לקפסולות מתרחשת ללא עצירת הגלגל, אין מה לדאוג למבוגרים או נכים קיימת אפשרות לעצור את הגלגל.

מה רואים בלונדון איי?

הלונדון איי היא האטרקציה הפופולרית בלונדון, היא נקודת התצפית הטובה ביותר של העיר לונדון, ישנה אפשרות לעלות על הגלגל בלילה למראה מרהיב של אורות העיר לונדון, וישנה אפשרות לעלות על הגלגל במהלך היום ולראות את הנוף העירוני של לונדון. ברגע שתגיעו לנקודת התצפית הגבוהה ביותר הנוף פשוט עוצר נשימה. אתם תזכו לראות את הביג בן, קתדרלת סנט פול, קתדרלת ווסטמינסטר אבי, בניין הפרלמנט ועוד המון אתרים היסטוריים.

לונדון איי

לונדון איי שעות פתיחה

שעות הפתיחה של לונדון איי משתנות בהתאם לחודש בשנה. שעות הפתיחה הרגילות הם בדרך כלל מ 10:00 – 18:00 ,
ממליצים תמיד לבדוק את שעות הפעילות של לונדון איי באתר הרשמי

איפה כדאי להזמין כרטיסים ללונדון איי

המחיר הכי זול שקיים כרגע הוא דרך אתר Get Your Guide שנותן לך לבחור את הכרטיסים לכרטיס רחב שאפשר לבוא בכל שעה שרוצים, תינוקות עד גיל שנתיים נכנסים בחינם.
ההמלצה שמתאימה לכל תייר בלונדון הוא לעשות את כרטיס המשלב חמישה אטרקציות:

מאדם טוסו מוזיאון השעווה, חווית שרק, לונדון דאנג'ן והאקווריום של לונדון מומלץ להירשם לאתר, לילדים המחיר לחמשת האטרקציות שצויינו הינו זול ביחס לשאר. מחיר מוזל בטירוף לחמשת האטרקציות המבוקשות בלונדון, אם תקנו כרטיס לכול אטרקציה בנפרד יצא לכם למעלה מ120 פאונד למבוגר, וכאן יש לכם אפשרות לחמשת האטרקציות בכרטיס אחד שנוח ובמחיר אטרקטיבי במיוחד. לקונים את הכרטיס לחמשת האטרקציות מרלינס מג'יקל לונדון פס מקום האיסוף הוא מאדם טוסו. אתם תיכנסו תחילה לאטרקציית מוזיאון השעווה ולאחר מכן תוכלו לבחור את ארבעת האטרקציות האחרות לימים ושעות שנוחות לכם. איך צורך בקביעת שעה או תאריך, רק את משך זמן הטיול שלכם. הכרטיס תקף ל90 יום ומומלץ בחום.

המלצות לונדוני על לונדון איי

  • הגלגל הענק עמוס מאוד בין השעות 12:00 – 15:00 אז נסו לא להגיע בשעות הללו.
  • חובה חובה לקנות את כרטיס מרלינס מג'יקל לונדון פסס החוסך לכם למעלה מ70 פאונד ונותן גישה לחמישה אטרקציות מפורסמות.
  • לא מומלץ להגיע לאתר ללא כרטיסים, וחבל לשלם מחיר מלא במקום שאפשר לחסוך.
  • תתכוננו לתור ארוך, במיוחד בעונות התיירות בקיץ, למעלה מ-3 מיליון תיירים פוקדים את לונדון איי מדי שנה בנוסף, חשוב לציין שתינוקות עד גיל שנתיים בחינם.
  • אם תחליטו לוותר על הגלגל הענק אפשר למצוא תצפית לא רעה מגורד השחקים בן 72 קומות בניין השארד.
  • זמני הפתיחה של המגדל משתנים במועדים מיוחדים: חגים, שיפוצים וכו' לכן רצוי לבדוק את המידע לפני ההגעה.
  • ביום גשום פחות מומלץ ללכת לגלגל הענק עקב שקשה מאוד לראות מהקפסולות את הנוף.
  • אם עוד לא סגרתם את הטיול שלכם ויש לכם עוד מרווח לנשימה, אנו ממליצים לכם לבקר בארמון בקינגהאם, הנה כל המידע שמומחי לונדוני אספו עבור הטיול המושלם עבורכם(לחצו כאן)
  • זהו לא מתקן אקסטרים או מפחיד ולכן נחשב גם לאטרקציה פופולרית גם בקרב משפחות עם ילדים. מכיוון שזהו אחד המקומות הפופולריים ביותר בלונדון, התורים לקופת הכרטיסים והתורים בכניסה למתקן, ארוכים ביותר ויכולים בזמן שיא, גם להגיע לכשעה וחצי המתנה ואף למעלה מכך. בהמשך המדריך, תוכלו ללמוד בדיוק כיצד לעקוף את התור הארוך.
  • אפשר לעמוד בתור האימתני ולרכוש כרטיס במקום, אך כדאי לחסוך זמן ולהזמין את הכרטיסים מראש. יש לשים לב כי הכרטיסים תקפים ליום ולשעה מסוימים. מי שהזמין כרטיס מראש צריך להתייצב במקום כחצי שעה לפני המועד הנקוב בו.

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

הצטרפו כדי לקבל את החדשות הכי חמות על לונדון

הצטרפו לקהילת לונדוני כדי לקבל את הטיפים החמים ביותר שרק המקומים בלונדון יודעים

לונדוני חברך הטוב בלונדון