למה חובה לבקר במגדל השארד וכמה עולה כרטיס?

תוכן עניינים

נכון שלונדון לא ידועה במבנים העצומים שלה אלא יותר בהיסטוריה שלה, אך גם לה יש גורד שחקים גבוה במיוחד הנקרא מגדל השארד ושהייה בקומת התצפית (הקומה הגבוהה ביותר) , נחשב כיום ללא ספק לאחת האטרקציות המומלצות ביותר בלונדון.

מגדל השארד הינו המגדל הגבוהה ביותר באיחוד האירופאי.
המגדל נקרא גם בניין השארד / מגדל גשר לונדון / זכוכית השארד.
התצפית נפתחה רשמית בשנת 2013 ומאז פוקדים את המגדל תיירים מדי יום.
המגדל עצמו נמצא בסמוך לגשר לונדון, גובהו של הבניין המדהים הזה מתנשא ל- 309 מטרים ובנייתו התחילה ב2009 והסתיימה ב2012.

בתוך המגדל ישנם כמה מסעדות ובתי קפה אשר לא כלולים במחיר הכניסה, אך כמובן שהחלק המעניין במגדל היא התצפית המרהיבה בקומות העליונות.

חנות המזכרות בקומה 68 היא החנות הגבוהה בלונדון כולה, והתצפית מהמגדל היא בקומה 72. התצפית מהמגדל דיי דומה לתצפית מלונדון איי הגלגל הענק אך החוויות שונות, לטעמנו ממליצים לכם לבחור או את בניין השארד או לונדון איי בתור אטרקציית גובה.
בבניין השארד ישנם מסעדות ובתי קפה כך שאפשר להינות מכוס קפה בקומה הכי גבוהה בלונדון.

מה רואים במגדל השארד

במגדל השארד ניתן לראות את הקומות 68 עד 72 הכוללות נקודות תצפית פתוחות או סגורות שאפשר להשתמש במשקפות מיוחדות.
לקומה ה68 תוכלו לעלות בעזרת המעלית בקומת הכניסה, ומשם עוד מעלית אחת לכל קומה שתרצו(רצוי לבדוק מסעדות במקומות מסויימים בקומות האלו שתוכלו לאכול בזמן שאתם מאות מטרים מהקרקע:)

מן הסתם שלאנשים עם פחד גבהים פחות מתאים למרות שעדייו יוכלו לאכול במסעדות בקרקע הבניין.

כאמור במגדל נמצאות כמה מסעדות ובתי קפה אך הן לא מהוות חלק מרכזי בביקור שלכם במגדל השארד, המסעדות לא ידועות במיוחד והחלק המעניין שלשמו תיירים בדרך כלל באים הוא הקומות הגבוהות המשקיפות על העיר, מן הקומות הגבוהות בבניין ישנה תצפית אורבנית ייחודית אל העיר לונדון.
באתר יש אופציה גם להזמין סוג של סיור הכולל כניסה מקומת הקרקע, עלייה במעלית לקומה 69 בה יש גלרית אומנות לצפיה, ועליה לקומה 72 בה יש עוד תצפית ויצירות אומנות.

מגדל השארד

מגדל השארד שעות פתיחה

שעות הפתיחה של בניין השארד משתנות בהתאם לימים.
שעות הפתיחה הרגילות בדרך כלל הם מ 10:00 – 22:00.
ממליצים לכם תמיד לבדוק באתר.

איפה כדאי להזמין כרטיסים למגדל השארד

ניתן למצוא כרטיסים דרך Get Your Guide, אני אישית ממליץ על Get Your Guide כי נוח לי שהכל מתנהל לי במקום אחד ויש להם אחלה שירות לקוחות.

התורים במגדל השארד אינם ארוכים כך שאין מה לדאוג.

המלצות לונדוני על מגדל השארד

  • אם אתם הולכים ללונדון איי השארד אינו חובה בהכרח אך הוא תוספת נחמדה בעיקר בגלל שאין הרבה נקודות תצפית גבוהות בלונדון ומגדל השארד כן חשוב לדעת מומחי לונדוני למטיילים בלונדון לראשונה, למרות שיש נקודת תצפית לא פחות טובה בלונדון איי, מומלץ לקחת כנקודת סיום על מנת להסתכל לנופים של לונדון ולזהות את המקומות שביקרתם בהם, נמצא למול מצודת לונדון Tower Of London אז מומלץ לעשות את שניהם באותו יום.
  • רצוי להגיע בשעות השקיעה ובכך ליהנות מהתצפית גם ביום וגם בלילה.
  • את הסיור בבניין באורך 90 דקות נטו (לא כולל עוד זמן בתוך אחת מן המסעדות שתבחרו) אנו ממליצים לא לעשות אטרקציה ליום שלם אלא אטרקציה משלימה לעוד מקומות כמו שוק בורו. למבקרים בלונדון הסמוך למגדל, ואם אפשר לשלב מצודת לונדון שהיא אטרקציה כבדה, מבורך.
    ולסיום היום אפשר לעבור את הנהר וללכת לסיור באזור לונדון סיטי. לא לשכוח להצטייד במצלמות (גם של הפלאפון בסדר), ולמרות שהשירות קצת יקר, מהחוויה שלנו, שווה את זה.
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

הצטרפו כדי לקבל את החדשות הכי חמות על לונדון

הצטרפו לקהילת לונדוני כדי לקבל את הטיפים החמים ביותר שרק המקומים בלונדון יודעים

לונדוני חברך הטוב בלונדון