למה מומלץ לבקר במוזיאון הטבע בלונדון | Natural History Museum

תוכן עניינים

מוזיאון הטבע או בשמו המלא המוזיאון להיסטוריה של הטבע (Natural History Museum) הוא אחד משלושת המוזיאונים הנמצאים בדרך המוזיאונים שבדרום קנזינגטון.(המוזיאונים האחרים הם מוזיאון המדע ומוזיאון ויקטוריה ואלברט.)

מתחם זה, משמש כאחד האזורים המרכזיים של לונדון בפרט ואנגליה בכלל.
המבקרים שמתכננים להיות בלונדון מוכרחים להקדיש זמן לקריית המוזיאונים, ואם לא אז לפחות להקדיש זמן לאחד המוזיאונים (כולם כמעט קרובים אחד לשני ככה שמומלץ לעשות כמה או את כולם באותו היום).
אנו בלונדוני לא בטוחים איזה מוזיאון הכי מומלץ למבקרים לראשונה בלונדון, אך זה אחד מהפייבוריטים. בסוף הכתבה נשאיר קישורים לביקורות ומידע על מוזיאונים אחרים שאנחנו ממליצים אם אתם מבקרים בלונדון.

היסטוריה של מוזיאון הטבע

המוזיאון המספר את סיפור ההיסטוריה של תהליך הקדמה והנאורות של האנושות על העולם הסובב אותו ובמיוחד על הטבע התחיל מתרומה של הרופא האירי סר האנס סלואן (1660).

לאחר שלמשך השנים(מאות שנים) נאגרו עוד ועוד אספים ומוצגים,
בסוף שנות ה-50 של המאה ה-19, הממונה על מחלקת ההיסטוריה של הטבע במוזיאון הבריטי, הגיע למסקנה שבשל היקפם של האוספים – נדרש מבנה נפרד על מנת להציגם.
וכך מתחיל הסיפור של מוזיאון הטבע.
ההיסטוריה שלו עוד מפורטת אבל לא חשוב למבקרים בו, עוד עליו ניתן לקרוא באתר הראשי של המקום.

מה רואים במוזיאון הטבע

במוזיאון להיסטוריה של הטבע קיימים כיום יותר מ-70,000,000 אוספים שונים שמחולקים למחלקות שונות כמו שהטבע מחולק לסוגים של בעלי חיים הנה חלק מן המחלקות שקיימות במקום:

  • אזור הדינוזאורים
  • גלריית הביולוגיה של האדם
  • גלריית הליווייתן הכחול
  • האזור הירוק – אזור החרקים ובעלי החיים הקטנים

אלו מעט מן האזורים המוצגים והמינים הרבים שנצאים במוזיאון הטבע.

הביקור שלכם במוזיאון יתחיל בקומת הכניסה, והאווירה האדירה של המקום והשנים שהוא קיים כבר ירשימו אתכם בעזרת המבנה הגדול שלו שבנוי בבנייה לונדונית טיפוסית בצבעים שונים ופסלים של מוצגים ובעלי חיים(כמצופה ממוזיאון הטבע).
ההתרשמות הראשונית שלכם וכמה שאתם תוכלו להתרשם בקומת הכניסה לא יחליפו סיור מודרך במוזיאון, כאמור המקום ענק ומספר המוצגים בלתי נתפס.
כדי שלא תעבירו את רוב הזמן מול מוצגים "משעממים" מומלץ לקחת סיור שמותאם לכמות הזמן שתרצו כדי לקבל את החוויה המיטבית מהביקור.

מוזיאון הטבע בלונדון מציע אטרקציות נוספות ואפשר אפילו להקשיב לקולות ותנועות של דינוזאור אמתי שמושגים על ידי שימוש ברובוט משוכלל (טירנוזאורוס רקס). הקולות ישמעו לכם אמיתיים ושם גם אתם וגם הילדים תוכלו ללמוד את ההיסטוריה של הדינוזאורים ואיך זינוזאורים באו לעולם(בין היתר על ידי בחינת ביצת דינוזאור אמיתית).

המלצות לונדוני על מוזיאון הטבע

  • לדעת מומחי לונדוני את המוזיאון לא כדאי להחמיץ – חוויה מדהימה לכל המשפחה, ולמבקרים בכל הגילאים.
  • כאמור, מומלץ להקדיש לקריית המוזיאונים משהו כמו חצי יום אבל ההמלצה שלנו למוזיאון הטבע היא להקדיש 90 דקות פחות או יותר (אפשר גם לבלות בו יותר).
    אם אתם מתכננים להקדיש זמן של חצי יום לכל האזור, אנו ממליצים להקדיש זמן נוסף למוזיאון אלברט וויקטוריה ועוד למוזויאון המדע(ניתן לבדוק ביקורות עליהם באתר הראשי שלנו.
  • ישנה אפשרות לא מומלצת לסיור מלווה בקול.
    פחות מומלץ סיור קולי מכיוון שהוא יוצר חוויה נפרדת בינכם לאנשים שבאתם איתם למוזיאון(משפחה חברים וכו..). והמטרה בטיול היא לחוות הכל ביחד ככה שגם בלי הסיור הקולי תסתדרו מצויין
  • היות והמוזיאון חינמי, ומושך אליו המוני משפחות עם ילדים ולרוב רועש מאוד מה שעשוי לפגוע בחוויה שלכם, כדאי להשתדל לא להגיע לביקור בימי חופשות של בית הספר או בימים עמוסים בכללי.
  • מומלץ לתכנן את הביקור שלכם במוזיאון, כיוון שיש עשרות מיליוני מוצגים ולא ניתן להספיק הכל. האזור שחובה לבקר בו במוזיאון והוא האזור הכי מוכר הוא אזור הדינוזאורים, הכי מתאים לילדים וגם לכם, פשוט הכי מגניב ואם אתם שם חובה לשריין זמן לבקר בו.
  • מלונות באזור קריית המוזיאונים של לונדון הם סוג של פשרה בין מי שרוצה להיות קרוב למרכז לונדון ואזור ווסטמינסטר למי שרוצה ללון באזור שקט וזול יותר. רוב המלונות באזור מדורגים בין 2 ל4 כוכבים.

שעות פתיחה של מוזיאון הטבע

מוזיאון הטבע פתוח כל יום מהשעה 10:00 – 17:00
ניתן להתעדכן בשינויים ובעוד פרטים באתר הרשמי של המוזיאון

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

הצטרפו כדי לקבל את החדשות הכי חמות על לונדון

הצטרפו לקהילת לונדוני כדי לקבל את הטיפים החמים ביותר שרק המקומים בלונדון יודעים

לונדוני חברך הטוב בלונדון