הכל על האקווריום של לונדון | SEA LIFE London Aquarium

תוכן עניינים

האקווריום של לונדון שנמצא ליד האטרקציה המוכרת לונדון איי ובגדה הדרומית של נהר התמזה.
עוברים בו יותר ממליון מבקרים בכל שנה והוא נחשב לאחד מהאקווריומים הגדולים באירופה. יש בו אלפי יצורי ים מיותר מ-500 זנים מכל רחבי העולם, ביותר מ-2 מליון ליטר מים. הוא מכיל גם יותר מ-30 מיני צמחי מים ב-65 תצוגות שונות.

מה רואים  – האקווריום של לונדון

אקווריום לונדון היא חוויה רבגונית ביותר.
יש בו מגוון רחב מאוד של יצורי מים(מן הסתם)

באופן כללי המקום מאוד פונה לילדים – אך גם מבוגרים מוצאים בו עניין.
לצד כל האטרקציות וההפעלות היותר ילדותיות המקום כולל גם הרבה הסברים מעמיקים יותר ובאופן כללי הוא מצליח להיות מקום שמתאים לכל הגיליים.
בין הדברים שתוכלו לעשות במקום:

מצפה תת ימי בלונדון

האקווריום של לונדון מעניק הזדמנות נפלאה לחזות בכרישים גדולים ממש כמו בדגיגים קטנים וכן בצמחי מים מרתקים.
הסיור בסיי לייף כולל הסברים באנגלית, אם תחפצו ללבוש זוג אוזניות במהלך השיטוט. במהלך הביקור בסיי לייף תוכלו לראות דגי פירנה, דגי ליצן, לובסטרים, סרטנים, סוסוני ים, יערות גשם, צוללן במפגן מרהיב, אלמוגים, אך גולת הכותרת היא ללא ספק פינת הליטוף של האקווריום של לונדון.
בפינה זו ניתנת האפשרות לקהל הרחב ללטף חתולי ים ודגיגים ובמקרים רבים אף ניתן להאכילם ובתום הביקור תוכלו לרכוש מיני מזכרות.

אקווריום ענק עם 2 מילון ליטר מים האקווריום של לונדון נמצא בידיים פרטיות ומציג לראווה מבחר עצום של חיות מים. בעלי המקום עשו מאמצים להביא אל האקווריום מינים וסוגים של חיות החיות במים שניתן לראותם באוקיינוסים, נהרות טבעיים ואגמים. כולם שטים ב-2 מיליון ליטר מים. חשוב לציין כי האקווריום של לונדון ממומן על ידי נשיונאל ג'יאוגרפיק והגישה אליו נוחה ונגישה.

שעות פתיחה
האקווריום של לונדון

ימי שני-ראשון 10:00-19:00 כניסת מבקרים רק עד השעה 18:00),
למעט חגים ואירועים מיוחדים

המלצות לונדוני
האקווריום של לונדון

  • הביקור באתר בעיקר מומלץ למי שמגיע עם ילדים לעיר (ראה עוד בנושא תחת ילדים בלונדון). מומלץ להגיע לאקווריום בזמן שעות ההאכלה המפורטות באתר האקווריום.
  • אפשרויות כרטיסים: כרטיס דילוג על התור כרטיס משולב- לונדון מג’יקל לונדון פאס הכולל את האקווריום יחד עם למעבונדון איי, מוזיאון השעווה מאדאם טוסו, הרפתקאות שרק והצינוק של לונדון- 5 במחיר של 3. כרטיס משולב נוסף- לונדון אקספלורר פאס, הכולל את הלונדון איי עם אותן האטרקציות, אך גם מציע אטרקציות נוספות ואפשרות בחירה בן 3, 4, 5, או 7 אטרקציות. ניתן לרכוש כרטיס אשר כולל את האקווריום עם 1-4 (כלומר, אחת מהן, שתיים, שלוש, או ארבע, לפי בחירתכם)
    מהאטרקציות: לונדון איי, מוזיאון השעווה מאדאם טוסו, הרפתקאות שרק והצינוק של לונדון, באתר של Get Your Guide.
  • ניתן לשלב את הביקור במקום עם שיט על התמזה, הלונדון איי, או סיור באזור המלכותי של ארמון בקינגהם הנמצא קרוב לאקווריום. וכמובן אם אתם עם ילדים אפשר ללכת לצינוק ללונדון שנמצא סמוך לאקווריום.
  • האזור הוא אחד האזורים המבוקשים ללינה בלונדון, תמצאו בו כמה מהמלונות היוקרתיים ביותר של העיר.
  • האזור מקושר ומרושת מאוד. אין בעיה להגיע אליו מכל נקודה בעיר ברכבת, בטיוב, או בסירה.
  • לא לחשוב על להתקרב לאזור עם רכב שכור אך למי שבכל זאת בא עם רכב פרטי יש חניון מצפון לפארק ג’ובילי. למי שמי מתעניין בדגים ואקווריומים גם לגן החיות הנפלא של לונדון יש חלק העוסק בנושא (גן חיות מומלץ ביותר). האקווריום לא רק מתאים לילדים, אלא מומלץ ביותר ומעניין במיוחד לילדים. ראה עוד ילדים בלונדון.
  • אם אתם בקטע של טיולי ילדים בלונדון כי באתם בתור משפחה, חוץ מהאקווריום של לונדון קיימות עוד אטרקציות שמומחי לונדוני הגדירו כ'מתאימות לילדים'. לדוגמה, מוזיאון מאדאם טוסו(תוכלו לקרוא עליו עוד כאן)
  • המלצה העולה מאתרי מבקרים בלונדון לגבי האקווריום של לונדון:
    'לאקווריום "נאלצנו ללכת" מאחר וקנינו את הכרטיס ללונדון איי ולמאודם טוסו שמשלב את שלושת האטרקציות ביחד.
    האקווריום עצמו מיועד יותר לילדים.
    ניתן לראות כרישים, דגים, סוסי ים ומדוזות – כלל חיות הים בזנים מאוד מיוחדים!
    האקווריום עצמו מיועד יותר לילדים – לא מומלץ להשקיע שם זמן רב.'
  • אם יש לכם איזשהי שאלה בנושא האקווריום של לונדוןמ או כל שאלה אחרת בנושא לונדון אתם מזומנים להשאיר תגובה מתחת לפוסט ותוך פחות מ24 שעות נחזור אליכם עםתשובה מפורטת על השאלה שלכם.
  • מומלץ לכאלו שאוהבים להתרגש בטיול שלהם לבקר בצינוק של לונדון , וגם באולפני הארי פוטר(מתאים גם לילדים).
רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

הצטרפו כדי לקבל את החדשות הכי חמות על לונדון

הצטרפו לקהילת לונדוני כדי לקבל את הטיפים החמים ביותר שרק המקומים בלונדון יודעים

לונדוני חברך הטוב בלונדון