כל מה שאתם צריכים לדעת על לגולנד לונדון | LEGOLAND Windsor London

תוכן עניינים

הרבה מאוד תיירים ותיירות מגיעים ללונדון במהלך השנה ובינהם גם הרבה משפחות עם ילדים קטנים. כמו כל משפחה שמגיעה למקום מסוים בחו"ל עם ילדים קטנים הדבר הראשון שהם רוצים לחפש זה כמובן כל מיני אטרקציות שיוכלו לספק חוויות טיול מדהימה להם ולילדים שלהם. אחת האטרקציות המוכרות ביותר באנגליה היא הלגולנד.

ההיסטוריה של לגולנד

פארק לגולנד באנגליה הוא אתר תיירות מאוד ותיק, הוא נפתח בשנת 1996. המקום הוא בעצם רשת בפני עצמה ויש לה הרבה מאוד פארקים בכל רחבי העולם בנוסף לאנגליה כמו גרמניה, דנמרק, יפן, מלזיה, דובאי וארצות הברית.

מה רואים בלגולנד לונדון

הלגולנד הוא פארק מאוד מפורסם שממוקם כ-44 קילומטרים מהעיר לונדון (בערך כשעה נסיעה) בפארק המפורסם ניתן למצוא מתקנים, מודלים, מבנים, סדנאות בנייה והכל כמובן מותאם לנושא המרכזי של הפארק, לגו.

הפארק מחולק פארק מחולק ל-12 ארצות/ממלכות בנושאים שונים

  • ההתחלה– הכניסה לפארק בא נמצא הרכבל ״רכבת ההר״ עם הבדלי גבהים של 27 מטר בין התחנות השונות.
  • מרכז הדמיון– ובו אטרקציות חינוכיות וביניהן סדנאות שונות של בניה בלגו.
  • מינילנד– פארק מיניאטורות של לגו, ובו דגמים של ערים ועיירות ברחבי העולם בקנה מידה של 1:20. הדגמים כוללים רכיבים זזים כגון מכוניות סירות וגשרים, ובהם אורות וסאונד.
  • עמק דופל– ובו מתקנים ואטרקציות המכוונות לילדים/ות הצעירים יותר.
  • עיר לב האגם– הכוללת רכבת הפרעונים, סירת הרפתקאות, פיראטים ועוד.
  • ארץ הויקינגים– בנושא הויקינגים הנורדים.
  • ממלכת הפרעונים– מסע אינטראקטיבי חשוך דרך קברים מצריים בהם המשתתפים יורים במטרות על מנת להרוויח נקודות.
  • חופי הפיראטים– רכבת הרים של סירות בתוך תעלות מים, איזור משחקים ושיט בספינת פיראטים.
  • ממלכת האבירים– רכבת הרים של הדרקונים, המתחילה בטירת לגו ומגיעה למהירות של כ-50 קמ״ש.
  • ארץ ההרפתקאות– מסע בצוללת אטלנטיס.

המלצות לונדוני – לגולנד

פארק לגולנד מתאים בעיקר אבל לא רק למשפחות עם ילדים צעירים שמציע מגוון אטרקציות לילדים צעירים וגם לבוגרים קצת יותר. הפארק המיוחד בלונדון (אנגליה) נחשב לפארק הגדול ביותר בעולם יותר מאשר כל פארק לגולנד במדינות השונות. אם אתם רוצים לשבור את גבולות הדמיון שלכם ולהנות מחוויה מדהימה שתזכרו אותה לעוד הרבה שנים קדימה, פארק לגולנד הוא האטרקציה המושלמת בשבילכם.

לגולנד הוא פארק השעשועים הכי פופלרי ומרהיב באנגליה הכולל מגוון מתקנים ומבנים שונים בכל מיני נושאים שיעזרו לילדכם לקבל חוויה מלאה ומרגשת. בין האטרקציות הכי פופולריות שיש פארק נמצאות עולם הנינג׳גו הנחשב לפופולרי ביותר ברחבי הפארק, ארץ הוויקינגים, ממלכת האבירים חופי הפירטים, ממלכת הפרעונים ועוד מלא מלא מתקנים.

אחת הדרכים האהובות על אנשים לפני שהם מחליטים האם לבקר במקום מסוים בחופשה שלהם בחו"ל ובאיזה אטרקציות שיש לאותה מדינה שהם נמצאים בה להציע והם מוכנים לבקר בה היא כמובן קודם כל לראות בעיניים שלהם את המקום. כאשר הם רואים בעיניים שלהם את האטרקציה עצמה לפני שהם מגיעים אליה, הם מרגישים הרבה יותר בטוחים לקראת מה שהם הולכים להגיע אליו ואז נוצר מצב שהם פחות או יותר כבר יודעים באיזה מתקנים הם רוצים להיות יותר ובאיזה מתקנים הם פחות רוצים להיות. בואו נהיה כנים עם עצמנו, כשהילדים שלכם יגיעו לפארק לגולנד הם ירצו לדעת לאיזה מתקן הכי שווה לרוץ ולתפוס מקום בתור (:
מוזמנים להיכנס ללינק המצורף פה ולהנות ממגון תמונות של הפארק לגולנד באנגליה.

הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות לפני ביקורכם בפארק לגולנד ובכלל לפני כל אטרקציה שהיא כאשר אתם נמצאים בחו"ל הוא לקרוא קצת על המלצות וביקורות מאנשים שהיו וביקרו באותה אטרקציה שבה אתם משתוקקים לבקר.
לקרוא על ביקורות שאנשים כתבו במקומות שהם היו יעזור לכם מאוד להעריך עד כמה שווה לכם לבקר באטרקציה שבה אתם רוצים לבקר אם זה מבחינת המתקנים, השירות, החוויות, הבילוי ועוד.

באתר  Tripadvisor

תוכלו לקבל מעל ל20,000 ביקורות והמלצות מתיירים שהיו בפארק לגולנד המפורסם.

סיכום:
אז לסיכום, כאשר אתם נמצאים בעיר לונדון בירת אנגליה ואתם רוצים להנות מחוויה בלתי נשכחת לכם ולילדכם, אתם מוכרחים לבקר באטרקציה הפופלרית שבעיר, פארק הלגולנד ולהנות ממגון הפעילויות שיש למקום להציע, אם אתם מחפשים עוד מקומות לבקר כל המשפחה אנו ממליצים על ביקור במוזיאון מאדאם טוסו, או גן החיות של לונדון, תהנו.

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

הצטרפו כדי לקבל את החדשות הכי חמות על לונדון

הצטרפו לקהילת לונדוני כדי לקבל את הטיפים החמים ביותר שרק המקומים בלונדון יודעים

לונדוני חברך הטוב בלונדון