מהם סוגי הטפטים הקיימים?

תוכן עניינים

ישנם שני סוגים עיקריים של טפטים: הדבק-את-הקיר וגליל-הדבק. טפט הדבק את הקיר מיושם עם הדבק על הקירות או המשטחים, בעוד טפט רול אנד סטיק מיושם בדבק על גבי נייר.
טפט הדבק את הקיר עמיד יותר מטפט גלגול והדבק מכיוון שניתן להסיר אותו מהמשטחים מבלי לפגוע בהם. גם לטפטים להדבקת הקיר יש עלות גבוהה יותר מכיוון שהוא דורש יותר עבודה מאשר טפט לגלגל ולהדביק.

טפטים זמינים בסוגים שונים, בהתאם לעמידות ולגורמים נוספים. ישנם שלושה סוגים עיקריים של טפט – ויניל, נייר ובד. ויניל הוא סוג הטפט העמיד ביותר, בעוד הנייר עמיד פחות מויניל אך זול יותר מבד. בד הוא סוג הטפט הפחות עמיד אך גם המשתלם ביותר.
טפטים הם דרך מצוינת לקשט את הבית שלך ולהפוך אותו לאישי יותר. הם יכולים לשמש גם כדי להוסיף מצב רוח או נושא מסוים לחלל שלך.

סוגי טפטים:

– טפט ויניל: ויניל הוא סוג הטפט הפופולרי ביותר מכיוון שהוא עמיד וזול. ניתן גם להסיר אותו בקלות מהקיר מבלי לפגוע בו.
– טפט בד: טפט בד נראה כמו בד ומשמש לעתים קרובות לקירות או תקרות הדגשה. זה לא עמיד כמו ויניל אבל יש לו את היתרון של כביסה ושימוש חוזר.
– נייר או נייר פשתן: לנייר או לנייר פשתן יש איכויות דומות לטפט בד בכך שניתן לכבס אותו ולעשות בו שימוש חוזר, אך לא ניתן להסיר אותו מהקיר כמו ויניל או בד.
– משחת טפטים: משחת טפטים דומה לנייר או נייר פשתן בכך שלא ניתן להסירה מהקיר

עמידות ועלויות:

-טפטים מעוצבים הם הסוג העמיד ביותר ויחזיקו מעמד הכי הרבה זמן. הם בדרך כלל זולים יותר מטפטים לתמונות, אך יקרים יותר מטפטים מופשטים.
-טפט צילום: לטפטים לתמונות יש שיעור עמידות נמוך מאוד, אבל הם בדרך כלל סוג הטפט הזול ביותר. הם עשויים להיראות נהדר כשתקבל אותם, אבל הם יתחילו להתקלף לאחר זמן מה ותצטרך להחליף אותם באחר. טפטים מופשטים: לסוגי טפטים אלה יש שיעור עמידות ממוצע, כך שהם יחזיקו מעמד למשך זמן ממוצע לפני שתצטרך להחליף אותם שוב.

טפט הוא סוג של קישוט על הקיר.
ישנם סוגים רבים ושונים של טפטים זמינים לבחירתך. אלה כוללים בד, ויניל ונייר. חשוב לדעת איזה סוג של טפט אתה רוצה לפני שאתה מחליט על עיצוב ספציפי, כי ישנם גורמים רבים ושונים שנכנסים לפעולה כאשר קובעים איזה מהם יהיה הטוב ביותר עבור חלל הבית או המשרד שלך.

טפט הוא סוג של קישוט שניתן ליישם על קירות החדר. החומר הוא לרוב נייר או בד, אך בתקופה האחרונה הוא עשוי גם מכמה חומרים אחרים.
טפטים מגיעים בסוגים שונים, כמו טפטים מנייר וטפטי ויניל. טפטים מנייר זולים יותר מאלו ויניל וזמינים במגוון רחב של דוגמאות ומרקמים. טפט ויניל עמיד יותר מטפט נייר והם זמינים בפחות דוגמאות ומרקמים.

תעשיית הטפטים היא תעשייה של מיליארדי דולרים שקיימת כבר למעלה ממאה שנה.
טפטים זמינים בהרבה סוגים ועיצובים שונים. סוגי הטפט הנפוצים ביותר הם פשוטים, מעוצבים ובעלי מרקם. אמנם ניתן למצוא את הטפטים היקרים ביותר בשוק היוקרה, אך הם גם העמידים ביותר.

רעיונות ודוגמאות אפשר להשיג אצל wallex.co.il.

רוצה לחזור למשהו ספציפי בעמוד?

הצטרפו כדי לקבל את החדשות הכי חמות על לונדון

הצטרפו לקהילת לונדוני כדי לקבל את הטיפים החמים ביותר שרק המקומים בלונדון יודעים

לונדוני חברך הטוב בלונדון